Omlet z warzywami

Jeśli mowa o szybkim i ciepłym vege śniadaniu to pierwsze do głowy przychodzi mi jajko.
Ostatnio testowałam wiele wersji omletów, od tych najzwyklejszych klasycznych z dodatkiem pieprzu do tych bardziej urozmaiconych z dodatkiem warzyw i kolorowych przypraw.

Dziś rano kombinowałam dalej, wyszło aromatycznie i z charakterem, a to dzięki wyrazistym dodatkom: kolendry, czosnku oraz kminku.


Składniki (syte śniadanie dla dwóch osób)
- 4 jajka
- pół pomidora
- ćwierć czerwonej papryki
- łyżka błonnika naturalnego (babka płesznik, łuska babki jajowatej)
- oliwa z oliwek (do podsmażenia)
- łyżeczka pestek z dyni
- szczypta pieprzu i soli
- przyprawy (po większej szczypcie wszystkiego): kolendra, kminek, czosnek


Pomidora i paprykę kroimy w kostkę i podsmażamy na oliwie.
Dodajemy przyprawy. Od czasu do czasu mieszając.
Jajka wraz z błonnikiem oraz pestkami z dyni mieszamy w osobnym naczyniu.
Dodajemy pieprz i sól.
Wymerdane jajka wlewamy na patelnię - nie mieszając.
Wszystko podsmażamy na małym ogniu.